sobota, 9 listopada 2013

Oliwia i ja, oraz badania

Byłam w Warszawie :) tym razem z babunią i mamunią i Gabunią moją najukochańszą siostrunią. Niestety tym razem i ona musiała poddać się badaniom. U niej wykluczono nadciśnienia i ma super wyniki. Cieszę się razem z nią

Ja niestety nie mam dobrych informacji :( Moje eeg główki wyszło bardzo źle i wszyscy z tego powodu są bardzo smutni. Znów zmieniamy leki ale na takie same tylko w granulkach bo mają dłuższe działanie w moim organizmie. Po prostu dłużej tam sobie siedzą.                                                                                             
Jeszcze jedną rzeczą która naszą lekarkę zaniepokoiło to moje reakcje na otoczenie. Są bardzo, bardzo słabe a w niektórych momentach nawet żadne. Powrócił temat moich oczek. Pani doktor uważa że albo nie widzę albo widzę bardzo słabo.                                                                                                                 
Przypomnę że w lutym 2013 w Rzeszowie badano mi wzrok i tam wyszło że mam blady nerw II. Ale że przy badaniu było wiele zamieszania i wiarygodność tego badania pozostawia wiele do życzenia mama aż trzy razy zaprowadziła mnie do okulisty żeby to sprawdzić. Pierw było że mam wadę -3  a potem że wcale wady nie ma ale zgodnie mówiono że mój nerw w oczku jest  różowiutki . Teraz sprawa wraca i trzeba to sprawdzić. A jeśli jest coś to musimy DZIAŁAĆ. W rodzinie poruszenie i wszyscy zgodnie majtają mi czymś przed nosem . Wariaci. Ale kocham ich bardzo :) No i żeby ich nie martwić pięknie reaguję.Oczywiście nie na wszystko ale przecież nie mogę ich rozpieszczać.  Więc do Warszawy na badania wracamy 26 listopada , czyli już za trzy tygodnie.                                                                                                                                                    
                                    tu przed samym badaniem eeg. No i wcale mi się nie chce spać :)
                                             Gabunia z holterem ciśnieniowym chodziła całe 24 g/h
                                                         wcale nie była zadowolona
nasza mała Oliwia :)
                                                   

                                                  pomalutku i delikatnie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz