niedziela, 20 października 2013

Wszystko co dobre

Na pewno nie " wszystko co dobre szybko się kończy" o nieee, nie u mnie i nie teraz.
Dziś będzie o samych plusach i będę się chwalić.
Po pierwsze skończyłam 18 miesięcy , czyli półtora roczku.
Po drugie i najważniejsze to to że od 12 dni nie miałam ataku !!!!!!!!!!!!!!!!!  tak to prawda.
Zmiana leku podziałała i jest super bo powoduje to u mnie wielkie przebudzenie.Ciągle się ruszam, uwielbiam spacery (oczywiście w wózeczku)  i jak mnie ubiorą potrafię to pokazać poruszeniem i uśmiechem, krzyczę i robię śmieszne miny , robię ze wszystkimi noski-noski. No i to co najważniejsze moje zachowanie wywołuje uśmiech na twarzach moich bliskich.


Ale bardzo lubię się pieścić, przytulać, miziać i wszystko co przyjemne. Nawet kot to akceptuje.


lubię gadać , filmik pod tytułem : "WYPUŚĆCIE MNIE !!!!!"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz