wtorek, 31 grudnia 2013

Święta

Były prezenty

duużo prezentów


każdy się cieszył 

 Staś nam grał kolędy na skrzypcach i okazało się że Emilka lubi taką muzykę i mruczała sobie pod nosem
A to nowy członek naszej rodziny Rufus. Niestety nie należy do mnie tylko do Stasia i Hani. O nim też Mikołaj pamiętał
                                                            bardzo się zaprzyjaźniliśmy
                                 Kiedy szczekał wszyscy myśleli że będę płakać, a ja się śmiałam :)


                                                    Za uszkiem mnie podrap Emilko
                                                           miłość od pierwszego noska
                                                                nawet mamie się dostało
                                                                    próbowałam opłatka


A po świętach dostaliśmy od Emilki mały- wielki prezent. W wieku 20 miesięcy tak długo wyczekane przez nas i przez rehabilitantów. Emilka załapała że ma nóżki a na nich stópki  :) Zaczęła w końcu je łapać i pcha je do buzi :) rajstopki są wiecznie poobciągane. Ale to nic najważniejsze że załapała. 


Wszystkim życzymy SZCZĘŚLIWEGO 2014 ROKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz